Sunday, November 25, 2007

http://www.youtube.com/watch?v=PFs0s4OR4zY&feature=related


6 comments:

Anonymous said...

miażdżąca muzyka.. umysł się rozpływa..

Maja Kołodziejczyk said...

cieszy mnie fakt iż zaspokajam Pana(i) gusta muzyczne mogłabym jednak wiedzieć konkretnie komu je zaspokajam?????????

Anonymous said...

:) to i tak nie ma znaczenia.
Ciekawe zdjęcia robisz, ale bardzo niepokojące.

P.S. Żaden Pan, Pani tym bardziej ;>

Maja Kołodziejczyk said...

dla mnie jednak ma znaczenie, zwlaszcza ze dosyc czeto tu bywasz

Anonymous said...

Poza moimi komentarzami jest to jakoś widoczne?

Powiedzmy, że kiedyś się znaliśmy. Fajnie gdybyś pozwoliła mi pozostać anonimowym; przynajmniej nie będziesz podchodzić do mnie z niechęcią przy ewentualnej wymianie zdań. Mam nadzieję, że to Cię nie irytuje.

Anonymous said...

awk :]]